tirsdag den 30. april 2013

Ree Park - Ebeltoft Safari

I lørdags var jeg i Ree Park med kæresten og min mor.
Kæmpe oplevelse!
Dette syn var hvad der mødte os, så snart vi kom ind i parken. Så var stilen ligesom lagt.



































Vi så alle mulige dyr, var på Land Rover Safari og jeg red på en kamel!!! En kæmpe stor oplevelse og første gang for mig :-) Det er næsten ikke til at beskrive hvordan det var, men jeg sad ufattelig godt fast mellem de to pukler, og det var imponerende hvor meget varme kamelen afgav.
Prøver det gerne igen!







































Udstyret skulle være i orden!

Her er et udpluk af nogle af de mange dyr vi så (og lugtede).


Zebra på savannen.


Der var også et næsehorn på savannen.


Jeg havde aldrig set en giraf siddende - endnu en første gang for mig.


Tigrene var lige blevet fodret, så der var dømt afslapning.


Løverne ligeså.


 






















Bjørnene var i hopla.

Ree Park kan varmt anbefales og er virkelig et besøg værd!

/M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar