søndag den 7. april 2013

Hundepasning

Denne skønne hund har jeg fået lov at passe mens min mor er på ferie.















Jeg er så meget en hunde-person, og må desværre ikke holde hund i min lejlighed. 
Derfor er jeg lykkelig for at kunne passe Fine - det er den dejlige hunds navn.

Hun er en "blandings-vare", vi kalder hende altid for en rundkørsel. Hun er en blanding af fire racer, og vi er ikke helt sikre på hvilke.

Fine er fra Dyreinternatet i Tranbjerg J, og hun er 13 menneskeår.
Hun er en vidunderlig hund, og jeg nyder altid at passe hende. Jeg har aldrig oplevet en hund med så mange forskellige ansigtsudtryk, og hun holder altid øjenkontakt på en helt anden måde end andre hunde.

Jeg håber på, at få råd til et hus en dag, og der få mig min helt egen hund.

/M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar