onsdag den 3. april 2013

Altan

I går var vi i IKEA og ved Billig Blomst by Reenberg.
IKEA er altid en tur værd, og Billig Blomst er kæmpe stort!
Det er godt, vi kun har en altan og ikke en have - jeg kunne gå helt amok i smukke planter og blomster. 

Jeg fik lagt nyt gulv på altanen.
Synes selv det er blevet rigtig godt!








































Træfliserne er købt i IKEA, de kan findes her.
Jeg er selvfølgelig IKEA FAMILY medlem, så de var billige.

Næste projekt er at få de nye altankasser på plads, en masse blomster, omplantning af et par oliventræer og så forhåbentlig en masse sol.













































































Hele kassen med blomster var Dagens Tilbud, så dem fik jeg for kr. 29,95.




































Krukkerne kostede kr. 29,- og underskålene kr. 19,-

Billig Blomst by Reenberg er et farligt sted :-)

/M


Lidt senere.....

Så er jeg færdig med altan-projekt!

Her er lille oliventræ i ny potte







































Nu er alle de fine små løgplanter i nye altankasser
Og det endda i to lag :-)
Der er også et par krydderurter der har overlevet vinteren, nu får vi se om de også overlever en omplantning.











































Er meget tilfreds med det færdige resultat, og håber at sol og varme vil være venlige at hjælpe de små planter med at gro sig store og smukke!

/M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar