tirsdag den 2. april 2013

España

Solen er kommet - betyder det at foråret ENDELIG er på vej?!?!?!

Sol, forår, sommer og glæde minder mig altid om smukke dage, flotte steder og skønne oplevelser.
Mit absolutte ynglingssted på kloden er Spanien, og især Barcelona.
Den by har bare et eller andet, som ingen andre steder jeg har besøgt har. Lækker mad, arkitektur, vin, shopping, havet, mentalitet etc....

Har været så heldig, at tilbringe 16 måneder  + div. ferier i dette skønne land, og jeg savner det altid så snart jeg krydser grænsen.



































































Der må ikke gå for lang tid imellem besøg i Barcelona :-)

Vi har talt og tænkt meget over hvor vi skal rejse hen på bryllupsrejse.

Min kæreste har været meget i Asien, og jeg har rejst en hel del i sydeuropa. Vi var hurtigt enige om, at det skulle være et sted hvor ingen af os har været.
Tanken faldt på New York! Jeg var i USA i 1989, så det er jo læææænge siden, og kom dengang ikke til NY.
Nu får vi se - intet er bestemt endnu!
Barcelona bliver det ikke, men der går forhåbentlig ikke længe inden jeg betræder de smukke gader igen.

Nyd solen (der er desværre ingen garanti for at den bliver)

/M



2 kommentarer:

  1. Hola M.
    Ja, tænk engang... at det er 23 år siden, at vi mødtes hver weekend og for rundt i Madrids gader og fik byens bedste Bocadillo con tortilla til frokost i El Retiro....
    Mange sjove og gode stunder!
    Un abrazo, S :-)

    SvarSlet
  2. Det er ikke til at forstå... Så gamle er vi jo slet ikke!!!
    Vejret er sikkert også meget bedre dernede nu :-)
    Vil aldrig glemme en bestemt Bocadillo con tortilla fra Retiro - den bedste jeg nogensinde har spist :-)
    Besos!

    SvarSlet